Kızlar ben daha önce emzirme döneminde 9 ay adet görmüyordum sonra tarçınlı suyun adet söktürücü özelliğini öğrendim 3 gün falan içtim gerçekten adetimi başlattı sonra doğumada neden faydası olmasın dedim araştırdım gerçekten tarçınlı su ile doğumu başlayanlar olmuş bir gün önce gece tarçınlı su içtim ertesi gün kontrolüm vardı nstde sancım 50.60 larda çıktı doktorum eve git takip et dedi bugün sancım yok ama deneyen varmı aranızda