Htccndn yorumları şaşkınlıkla okuyorum burada. Tabiki zararlı. Kısa vadede sonuçlarını göremezsiniz ama toplumumuzda çoğu kişi bel boyun sırt şikayeti çekiyor çünkü taa küçüklükten yürüteç kullanıldı omurgasını desleklemedi . Ayrıca yürüteç çocuğun yürümesine katkı sağlamaz sadece parmak uçlarında kendini iter buda yine uzun vadede parmak ucunda yürüme, çarpık basma gibi sonuçlar doğurur, ayrıca yürüteçte oturma pozisyonu ilerde çarpık bacak olmasına sebep olabilir googledan bakın bir zahmet. Yürüteçteyken düşme, üzerine bir şey çekip düşürme gibi konulara hiç girmiyorum bile. Çocuğun en sağlıklı şekilde yürümesini desteklemek istiyorsanız yürüme arkadaşı alın . Ama buradaki yorumları okuyunca bile içinize bi rahatlama gelmiş alacağınızıda sanmam araştrma yeriniz burası olmamalıydı