Elif18 Merhaba benim de pozitif çıktı 4.2.2025 kan tahlili vermiştim pozitif çıkınca ikisi de 2 gün sonra tekrar kan verdim farklı değerlere bakılması gerekiyormuş onlarda pozitif ama daha doktorla görüşemedim 😔
Betul34-ylmz Elif18 bende internetten araştırdığım kadarıyla kötü bişeye rastlamadım ama daha doktorla bende görüşmedim inşallah herşey yolunda olur canım
Deletedmom254 İgg antikorunuzu, igm güncel geçirip geçiriyor musunuz ona bakıyor diye biliyorum. igg pozitif değerlerimde doktor sorun yok iyi birşey demişti, rubella igm değerim pozitif çıktığında test tekrarlandı ve avidite vermiştim
Betul34-ylmz Deletedmom254 rubella pozitif olunca ne oluyor peki ve sonra verdiğiniz testin sonucu ne oldu
Deletedmom254 Betul34-ylmz rubella igm pozitifliği asla istenilen bişey değil, avidite testi verdim yalancı pozitiflilk ve ne zaman geçirdiğimi görebilmek için avidite testim yüksek çıktı hiç belirtisiz gebelikten önce geçirmişim sağlık ocaklarında yanılma olabiliyormuş
Elif18 Anti rubella lgg kızamıkçık oluyormuş pozitif olması da iyi birşey miş vücudumuzun buna bağışıklığı olduğu anlamına geliyormuş Anti cmw gebelikte istenmeyen enfeksiyon oluyormuş bende Buda pozitif ama değerim çok yüksek tanıdık doktorla görüşmüştüm hemen kadın doğuma gittim tekrar tahlil yaptırdık onda da başka değerlere bakıldı ikiside pozitif ama değerlerde yüksek enfeksiyon vücudumda mı bebekten sonra mı oldu önce mi oldu gibi gibi şeylere bakılacakmış sanırım yakın takip istenin bir durum oluyormuş yani bunu yorumlayan farklı bir doktor inşallah perşembe günü güzel haber alırım randevum o Güne