TKumsall Sancilardan tutmaya çalışıyorlar dua edin de en azından 1 2 hafta dayansın kızlar gözünüzü seveyim
Yenigebes TKumsall aynı durumdayım 34 olduk bugğn Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin korkmayın stres yapmayın
Yenigebes TKumsall stres olmayın lütfen daha kötü oluyor hep iyi düşünün ikinizde sağ salim kurtulun inşallah
Fatmanur12345 TKumsall bende 32+2 yim nst ye girdim sonlarda sancım çıktı post açtım bakarsın acaba bisey yaparlar mı yoksa normal mi