iskhilal Mercan0652 ayy aynı benim ağrıyı tarif ettiğiniz yürüdükçe resmen kas ağrısı gibi ağrıyor tam yan kemikler. Bugün kontrolüm vardı sordum doktora normal dedi bana pek normal gibi gelmese de😄
Mercan0652 iskhilal Aynen yaa penguen gibi yürüyordum iki gündür sinirim bozuldu belim falan da ağrıdı ağladım sinirden dedim buna bile dayanamıyorum ben nasıl doğurcam dedim 😂
Fatmanur12345 Mercan0652 yaa iyi geçtiyse canım benim vaktinde gelsin söyledim bisey demedi nst istedi ama sancım çıktı sonlarda kontroller haftada bire düştü bakalım
Mercan0652 Fatmanur12345 hadi ya sancin olduğu için sanırım öyle dedi doktor sana. Bana 36dan sonra haftada bir geleceksin demişti. Sağlıkla vaktinde gelsinler inşallah ya bebislerimiz
Bsbnkz Fatmanur12345 ama bence normal bu aylarda ufak tefek sancılar cıkması nede olsa sona yaklasıldı