Selam hanımlar herkese
Ben 19+1′deyim, 2-3 gündür regl ağrısı gibi bi ağrı hissediyorum biraz gaz sancısına da dönüyor ara ara, ilk hissettiğim gün acile gittim muayene oldum bebek iyiydi çok şükür bi sorun yoktu ama 2 gün geçmesine rağmen hala çok korkuyorum ara ara minik hareketlerini hissediyorum ama stres oldum, rahim büyüdüğü için midir bu ağrılar sizler de yaşadınız mı