Merhaba, ben kürtaj olduktan 20 gün sonra hafif karın ağrısı başladı ve bir haftadır küçük parçalı kanamam oluyor. Doktora gittim ufak parçalar görünüyor dedi ama işlem yapmaya gerek görmedi. Bu durumu yaşayan var mı acaba? Kendi kendine atılır mı yoksa başka bir doktora gitmeli miyim?