Gokyuzummm 2prenses_annesi04_ bizdde hamilelik planlıyoruz baktık olmadı doktora gittik yumurtlama sorunum varmış bence sizde Dr gidin zaman kaybı açısından
SuEr_Tu1512 2prenses_annesi04_ Benimde 3 yaşında oğlum var. 2.yi düşünüyoruz. 2 aydır deniyoruz. Sağlık ocağında rutin kontrollerimi yaptırdım takviye ilaç kullanmak için çok şükür sonuçlarım güzelmiş. Folik asit kullanmaya başladım.
2prenses_annesi04_ deletedmom43191 Hamilelik planlama önceden yaptığınız rutin kontroller yeme içmeler vs
deletedmom43191 2prenses_annesi04_ yani ilk önce kadın doğum doktoruna gidilmeli muayene olunmali duruma göre takviye ilaç başlanmalı