Beta değerine göre hesaplıyor doktorlar. Benim gecikmemin 3.günü bhcg 14.7 çıkmıştı ve muhtemelen 10 günlük falan dendi. Şuan 12 haftalığım gayet gebeyim yani. Geç döllenme olmuş olabilir arkadaşta da...
@Kubra5847 kasık ağrıları için ben yaşamadım bilmiyorum ama rahim büyüdüğü için normal diyorlar burda bu tarz postlarda okuduğum kadarıyla. Hayırlı olsun..