Hayallperesstt Doktorum 2 kesenin 1i boş diyo veyata daha çok erken Siz bise görüyomusunuz? Ne düşünüyorsunuz? Bu durumu yaşayan oldu mı aranızda kızlar?
momkrm19 Hayallperesstt oyyy çok tatlı 😻 yolk mu gördü bebiş mi gördü ne dedi Dr, ikisinde de küçük bi oluşum var gibi sankiii
Hayallperesstt momkrm19 coook yaaa 🥹🥹🥰 2 kese gördü 1 dolu 3mm bebis, diğer ise hala boş belki erken oldu içindir dedi
Parilti007 Hayırlı olsunnn 🥹 1-2 haftaya dolar belki, dolmazsa da diğer bebişi etkilemez keseler ayrı 🌸