Sultankut Tam 6. Hafta oldum kese göründü hiç kanama leke yok ama belirti de yok bakıyorum herkes yaşıyor bende olmaması endişelendirdi bebek ve kalp atışı için perşembe gitcem ama korkuyorum normal mi sizce hiç belirti olmaması
YouAreMySunshine Hem daha çok yeni olduğunu için normal hemde illa belirti olacak diye bir şey yok merak etmeyin. Benimde öyleydi çok nadir mide bulantısı, kolu hassasiyeti yaşadım. Sekizinci haftadan sonra sadece sigara kötü kokuyordu o da geçti. Bende sizin gibi hep korkardım belirtim yok diye sakin olun olumsuz düşünceleri çekmeyin kendinize Sultankut
aleynaozalpp14 Sultankut canım belirtiler herkeste olacak diye bir şey yok zaten gebelik belirtileri 8-9 haftadan sonra oluyor yada olmuyor bende ilk sen gibi belirti yaşamadım bi adet olacak gibi kasık ağrım olmuştu sonra gitti 7. Haftada kahverengi lekelenme yaşadım korktum korkulacak durum bu yaşamak istemem bunları değişik herkeste yerleşme kanaması olacak diye bi kayde yok canım içini rahat tut Ben de mesela 15. haftadan sonra mide bulantılarım geçti ve şu an hamile değilmişim gibi 22 haftalığım ama Allah’a şükür ne midem ne mide bulantım hiçbir şeyim yok nazar Değdirmeyeyim kendimi ama her hamilelik kendine özgüdür
[silindi] Ben de belirti yaşamıyorum 7+1 deyim belirtim yok ama çok şükür beneğim iyi kalp atışı var gelişimi de normal dedi doktor Belirti yaşamadığımı söyledim herkes yaşayacak diye bişey yok dedi normal olduğunu söyledi sizin de bilginiz olsun
Sultankut YouAreMySunshine bunları söylemeniz rahatlattı bize hep hamilelik bulantılı uykulu geçer vs diye empoze edildi o yüzden kuruntu yapmıştım teşekkür ederim bilgi için 🌸
Basakparlar Sultankut her gebelik bünye farklıdır ben 19 haftalığım bir gün olsun kusma olmadı leke de olmadı illa olacak diye birşey yok endişe etme
Bsrabzkrt Sultankut belirti yaşamamana bence sevin çünkü ben 12 haftalıgım 24 saat öğürme ve kusma asla hamile gibi değil mide hastası gibiyim yaşam kalitem düştü hızlıca şua haftalarim geçsin istiyorum
Sultankut Bsrabzkrt en kısa zamanda rahatlarsınız inşallah geçer bulantılarınız☺️ evet haklısınız belirti olmaması bedenen rahat ama psikolojik olarak çok yoruyodu beni şimdi cevaplara bakınca rahatladım şükür
peaceandlove Sultankut ben 8.haftaya kadar hiç belirti yaşamadım sonra mide bulantısı bir başladııı al sana belirti yani 😂😂😂😂
Bsrabzkrt Sultankut ilk aylarda doktora gidince anlarsın hamile olduğunu heyecanlanirsiniz sonra biraz karnın büyür bebeğin hareketlerini hissetmeye başladıkça işte hamileyim dersiniz miden bulanmiyorken bol bol beslen sütünü yogurdunu ye ben bir ay su icemedim ve vitamin değerlerim düştü keşke birşeyler yiyebilsem şimdiden hiç enerjim gücüm kalmadi
Sultankut Bsrabzkrt evet cevizi muzu avokadosu vs bebek için faydalı diye duyduğum her şeyi yemeye gayret ediyorum. Dediğiniz gibi yeni olmasıda etkiliyor beni daha hiç kalp atışını da duyamadım duysam belki o moda girebilcem
Mavikizkaracocuk 21 haftalik gebeyim hiç bir zaman doğru düzgün belirtim olmadi korkmayın herkeste olacak diye bisey yokmuş bunu anladım:) şanslı hamisler
Sultankut Mavikizkaracocuk bende anladım artık benim gibi olanları okuyunca🤭 teşekkür ederim size de🌸