MhysaTheGreat 19. Haftadan beri baş geliş 22. Haftada detaylıda başı çok aşağıda hatta neredeyse kanalda dediler çok baskı yapıyor ağrıya sebep oluyor. Bu kadar aşağıda olduğu için tekrar dönmesi zor ama rahim ağzı uzunluğu şuan gayet iyi o yüzden sadece progestana devam et bi de kendini çok yorma her kontrolde rahim ağzı uzunluğunu kontrol ettir dediler. 24+5 iz şuan geçen gece sürekli bebek kasıldı bi yerde toplandı sabah hemen doktora gittim suyu azalmış bol su iç magnezyum kullan deyip gönderdi özellikle başı çok aşağıda dediler rahim ağzı uzunluğuna bakar mısınız dememe rağmen bakmadı evet başı aşağoda ya dedi. Kendi doktoruma henüz görünemedim ama hem bu kadar aşağıda olmasından dolayı hem de suyu az dedikleri için aşırı stres oldum. İkisi de erken doğumu tetikleyen şeyler. Birazcık ayakta dursam bile ağrım oluyor zaten baskı hissediyorum o yüzden sık sık dinleniyorum kendimi yormamaya çalışıyorum. Çarşamba günü kendi doktoruma gideceğim sabırsızlıkla onu bekliyorum şuan. İnşallah sağlıklı bi şekilde ve zamanında kucağımıza alırız bebişleri 🙏 bu arada ablama da 26. Haftada başı çok aşağıya inmiş erken doğum olabilir falan demişlerdi ama sağlıklı bi şekilde 39. Haftada doğum yaptı. Olumlu örneklerde var yani bunları düşünerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum. Bi de ne olur ne olmaz diyerek özellikle bebeğe kilo aldıracak şeyler tüketmeye dikkat ediyorum