kizlar Ben Hamileligimin Başlarinda hep canim Eksi tarzli şekerler çekiyordu tatli şeylerden midem bulaniyordu ikizlerimden biri 16+6 digeri 16+3 cinsiyetlerine bakdirdim ikizlerim ikisi de kiz dedi doctor ozel hastane gittik 💖💖biz işte alişveriş yaptik kiz kiyafetleri fln
Aile soyledik Parti yaptik fln ama Artik eksi yerine canim tatli , çikolata çekiyor Ve bu durum beni endişe etiriyor acaba doctor Yanildi mi diye😞 Kiz bebek hamile olan ve cani tatli çeken var mi kizlar . Doctorun yanilma payi olabilir mi 😞 çok korkuyorum ben karnimi prenseslerim diye seviyorum isimleri ile sesleniyorum ve kendimi kiz olacana alişdirdim