Pinaranneoluyor direk randevu vs almadan genetik bölümüne gidip sıra alıyorsunuz Çarşamba günü dışında hafta içi bakıyorlar sekreterlikte form doldurup parayı yatırıp doktor muayene ediyor sonra kan veriyorsun 1 ay içinde sonuçlar çıkıyor mesaj geliyor sekreter soruyor zaten şehir dışından mı geldiniz diye açıkçası yaptırın ya da yaptırmayın diyemem ben özele gidiyorum doktorum normalde dışarıda 15 bine yapıyorlar ama tıp fakültesinde 450 liraya yapıyorlar her şehirde bu imkan yok sizin imkanınız varken yaptırmanızı tavsiye ediyorum içiniz rahatlamış olur dedi o yüzden yaptırdık ikili testte temiz çıkmıştı fırsatım varken yaptırmak istedim  