Maalesef keşke içmesek ama bende 10 haftadayım, beklemediğim bir gebelikti öncesinde azaltma şansım olmadı. 1 buçuk paket içiyordum önce 10a sonra 6ya, 4e düşürerek ilerledim. Kafede vs içmemek beni çok zorladı zorlamadım yakıp iki fırt sonra söndürdüm. Şuan 1-2 den fazla içmiyorum, o kadar severek içerdim ki tüm çevrem buna bile şok oluyor. Tiksinmek için çok dua ettim ama olmadı bende, hafta hafta azaltmak bana mantıklı geliyor artık eskisi kadar zorlanmıyorum