Burayı görünce yazayım dedim , bugün gittim. Harika bir doktor. Çok sevimli sevecen. En az 20 dakika ayırıyor. Üzüm plazada muayenehanesi ve sadece 1500 tl muayene ücreti. Birçok hastaneyle de anlaşması varmış. Benimki tüp bebek. Semih beyde oldum ama hümeyra hanım da tüp bebek yapıyor, adını o zaman duymuştum, hatta semih bey önermişti bayan doktor istiyorsam diye. Ben çok memnun kaldım. Eminim siz de memnun kalırsınız