Edafmo Deryz hayırlı uğurlu olsuuun öncelikle, ben 26 ile öğrenmiştim çok da erken sayılmaz değer olarak :) ben öğrendiğim gibi söylemiştim kimileri de ultraso fotoğrafıyla sürpriz yapıyor
seyma0661 Deryz gözün aydın olsun canım Allah sağlıkla ilerlemesini nasip etsin. Tabiki söyle kocana ben dayanamazdım 😂
Mommyy0655 Deryz bende 29 la ögrenmistimm cok erken ögrenince günlerin gecmesini beklemek cok zorr hayirli olsun Allah sağlikla kucagimiza almayı nasip etsinn hemen müjdeyi ver🥰
[silindi] Hayırlı olsun sağlıjla tamamlansın inşallah. Ben 17 ile öğrenip eşime haber vermiştim 7+1 deyiz şimdi