Bebisiminannesii bende joie sansa var, ilk 3 ay elim ayağım olmuştu kutusunu da atmayıp saklamıştım yine hamileyim ve onu kullanmaya devam edicem, diğerleri nasıl bilmiyorum ama joie iki parça halinde yani üst puset kısmını çıkardığınız da elle de sallanıyor bebek hareket ettiğinde de sallanıyor, hem manuel hem elektrikli olarak kullanımı var ama söylediğiniz marka modeli bilmiyorum