Merhaba kızlar sanırım aranızda en uzun bekleyen benim. 2 yılın ardından dün hamile olduğumu öğrendim hamd olsun🙏🏻 Çok zorlu süreçler geçirdim çok hayal kırıklığı yaşadım ve şuan dünyanın en sabırsız insanıyım. Salı gününe randevu aldım zaman nasıl geçecek bilmiyorum. Sormak istediğim bir şey var inşallah yardımcı olabilirsiniz 🙏🏻11 gün önce kanda gebelik test yaptırdım değerim 2.00nin altındaydı. Dün yapınca 270 çıktı. Son adet tarihim 23 Aralık. Bu durumda bende geç döllenme mi olmuş oluyor. Çünkü son adet tarihime göre değerim düşük ve sanırım adetime 10 gün kala hamile kaldım. Ve tahminen kaç haftalıktır. Düşünmekten beynim patlıycak 😣