Sibel_3456 Merhaba kızlar 16+3 olduk 3.gebeligim ama hala hareketlerini hissetmiyorum öbür 2gebeligimde bu haftalarda hissediyordum sizde durumlar nasıl 😕
Tekinmerve3850 Sibel_3456 Sibel_3456 benimde 3. Gebeligim 20. Haftada hissettim oda böyle arada kelebek kıpırtısı gibi gerçi degişir her hamilelik farklıdır 🤗
Yqmrzer Sibel_3456 ilk gebeliğimi 17 haftada hissetmiştim 2 gebeliğimi de 14.haftada hissetik ama 3.20 haftada ufak ufak hissediyordum galiba farklılık gösteriyor
Balbebek012 Sibel_3456 3.gebelikte 17den sonra minik minik hareketler hissettim 20den sonra bayağı hissetmiştim 🥰
Sibel_3456 deletedmom43191 baya geç hissetmişsiniz sizde sağlıklı olsunlarda önemli olan o insan biraz tedirgin oluyor ama
Balbebek012 deletedmom43191 o bence tekme dir annesi 🥰 yoksa öncesinde hareket hissetmemen mümkün değil 😂😂
deletedmom43191 Sibel_3456 evet 2 çocukla uğraş ev isi ugras derken yorgunluktan hissetmiyor olabilirim bilmiyorum 37 hafta oldum yine de fazla hissetmiyorum ilk gebeligimi güzel hissetmistim sadece
Zemree28 Benimde 3. Gebeliğim ilk ikisini daha erken hissederken bende bunu 20. Haftaya hissetmeye başlamıştım üstelik bunda diğerlerinden daha zayıf hamile kalmama rağmen olabilir demekki 🙂
deletedmom43191 Balbebek012 hiç birsey hissetmedim işte 😅😅 surekli hareket stres falan derken olabilir yani
Balbebek012 deletedmom43191 bir de dediğin gibi diğerlerinin arkasında koşmaktan yorulmaktan da anlamıyor insan🥰
Sibel_3456 Yorumların çoğunluğu 3.gebeligi daha geç hissetmiş şaşırdım vallahi demkki öbür çocuklarla uğraşırken insan fark etmiyor belkide. 😁😁😁😁 Biraz rahatladım valla
Sibel_3456 Bu arada buraya nasıl resim yükleniyor bilen varmı ben bulamadım da yardımcı olur musunuz @Balbebek012 @5134 @Premsescik @deletedmom43191