Gizemmm111 Gebelik takibi ve doğum için hastane tecrübeleriniz nasıldı? Gebeliği yeni öğrendim araştırma aşamasındayım. Özel ya da devlet hastanesi tecrübeleriniz, doğum paketi kullandıysanız vs deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?
deletedmom43191 Gizemmm111 2 doğum yaptım 2 farklı devlet hastanesinden ben her konuda memnun kaldım 20 gün içinde üçüncü dogumu yapicam onuda devlette yapcam🥰
mervemurat16 Gizemmm111 genel mi yoksa hangi il için soruyorsunuz genelde ben bursada özelde doğum yaptım devletten çok memnun kalmadım iki kere gittim ama ilgi alaka sıfır belkide doktoruna düşemedim ondan ben hanile kalında doğum sigortası yaptırmıştım çok maliyetli olmadı o yüzden şuan sigortalar bile uçmuş durumda
deletedmom43191 Gizemmm111 tekirdagdayim hem çorlu devlet hem Çerkezköy devlette doğum yaptım bu dogumda Çerkezköy devlette olcak
deletedmom43191 Liddle_mom 🥰🥰 benim yuzum gülüyor çok şükür ya zaten gülsün de bu kadar derdimin içinde bide doğum stresinde kimsenin dırdırını cekemem zaten ben iyi yaklaştıkça onlar da iyi olur tek taraflı değil bu beklentiler yani sen iyi olcan ki karşındaki de iyi ola
Liddle_mom deletedmom43191 sen iyi olda karsidakini s. Et 🤣🤣 saglikla dogur insallah hic sikintin olmasin 🤍🌸