Hajskdkd Hanımlar, aranızda benim gibi bu haftalarda iştahı azalan var mı? Varsa neler yaptınız? Canım hiç bir şey yemek istemiyor.
Edanurylm Hajskdkd bende öyleyim ya 31 haftalık aşerme falan yok asermeyi geçtim yemek yiyemiyorum tabağımı bitiremiyorum ve şimdiye kadar 5 kilo tek aldım
Erd_mel Hajskdkd bnde öyleyim erken doğum riskinden yatıyorum sürekli yattığım yerde stresten kilo veriyorum. Ne aşermem var ne canım bişey çekiyor 33. Hafta
Ayse0575 Hajskdkd ay ben aynı durumdayım 35+5 haftalığız yaklaşık 2 haftadır aşırı iştahsızım kokulara karşı hassasiyet başladı sanki gebeliğin başına döndüm. Zorla ağzıma bi şeyler tıkıyorum yediklerim ağzımda büyüyor ama midem de kazınıyor 😅 aşırı sinirim bozuluyor. Ve çok halsizim sürekli uyumak istiyorum elim hiçbir işe gitmiyor
Ayse0575 Zlfiyee karnınız büyük mü nasıl? Milletin 5 6 aylık karnı benim 8 aylığım😅 onuda çok takıyorum acaba büyümüyor mu diye. Başından bu yana da 9 kilo aldım
Edanurylm Erd_mel bende her an kananam olabilir stresinden yiyemiyorum canım hiçbir şey istemiyor ya 2 öğün tek yiyorum aralarda da yiyemiyorum
asel_meva_ Erd_mel peki siz kilo verirken bebek alıyor mu benimde canım hiç bişey çekmiyor bebeğe zararı olur mu diyede korkuyorum 29 haftayım
Zlfiyee Ayse0575 göbeğim baya çıktı belirgin ama sadece göbek var gibi iştahsızlık bendede var midem çok fazla yemek almıyor çabuk doyuyorum ve canım bişey çekmiyor