Hajskdkd yani niyetim asla linçlemek yada yargılamak değil kesinlikle 😊
Ama burda hep görüyorum gelişim geriliği yaşayan anne adayları oluyor onlar görüp üzülebilir diye düşünüyorum bazısının genetik de vardır iri yapılık minyonluk her bebek aynı olmuyor gelişim olarak