Kızlar biliyorum çok çok erken ilk gebeliğimde bir kaç yiyecekte sadece böyle olmuştu en sevidigm döner markasını şimdi yedim asla ve asla tadı alamıyorum asla tad gelmiyor bana 🥲bu kadar erken olabilir mi acaba son adet tarihine göre 4+1 (bu arada benim gebelikleridme çok erken belirtiler başlar)