Kızım 17 günlük 2 saatte bir emziriyprım. Gelişimi güzel. Ama gözündeki vucudundaki sarılık hala geçmedi. Oğlumda 3 ay sürmüştü ama onu uyandırmak çok zordu. Doktor anne sütü sarılığı demişti ve ilaçla tedavi etmiştik. Kızıma ilaç vermek istemiyorum çok küçük çünkü. Bu durumu yaşayıp mama verip düzelen oldu mu