Cnsnsns İlk tüp bebek denememdi bugün kanda negatifi gördüm. İçim acıyor gerçekten daha öncede 2 kimyasalım vardı
Emine010922 Cnsnsns bugün kaçıncı gününüz acaba adet oldunuz mu ben 8.gun gölge gibi gördüm çizgi gördüm salı kan testi verilemez ama çok korkuyorum 🤲😔
sedamusa Cnsnsns sizi çok iyi anlıyorum zor bi süreç bende 4. transferimde pozitif sonuç aldım inşallah size de hayırlı pozitif sonuçlar almak nasip olur iki tane daha dondurulmuşunuz varmış kendinizi hazır hissettiğiniz anda tekrar deneyin 🌸
Twinsadayianne Cnsnsns doldurulmuslarin tutma şansı daha yüksek onu denersiniz benimde ikincide tutmuştu