Kızlar 39+2 günlük hamileyim sabah süt kaynattim içine ekmek doğrayıp yedim ve yarım saat sonra küstüm sütü içer içmez ağrım başlamıştı kendimi garip hissediyordum biraz önce kustum en son doktor kontrolünde 1-2 cm açılmam olduğunu söylemişti ama hiç sancım yoktu ilk çocuğumda da sancım yoktu şuan hastaneye gitmelimiyim bayağı bir kustum