Busra6694 3 hafta önce yaptırdım. Çok da memnun kaldım. Burda o firmayla ilgili şikayet olduğu yazıyordu internette baktım yapılan şikayetlerin çoğu çok saçma şeylerdi yani süreç boyu ilgilenilmediğine dair şikayetler gördüm ama süreç zaten sadece bir hafta ve o bir hafta da ne gibi ilgi beklenildiğini hiç anlamadım açıkçası diğer şikayetlerinde sadece birinde cinsiyet hatası gördüm o da ikiz gebelikti. Doktoruma özellikle sordum firmanın bir kere bile yanıldığına denk gelmemiş. Sırf Burda yazanlardan dolayı Eurofins firmasıyla görüştüm bana asla geri dönüş yapmadılar bende Eurofins den şikayetçiyim 😂