ArzuYenin Merhaba arkadaşlar🌸 Ultrasonda 4 gün ileride gözüktü bir sıkıntı olur mu? 10+6 dayız 11+3 çıktı. Cinsiyet tahmini de alsam hiç fena olmaz😅🙈 Teşekkürler🩷
ozgmom ArzuYenin maşallah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🥰 2 haftaya kadar önde veya geride gitmesi riskli bir durum değil
2cocuk2kopek ArzuYenin bebeğin gelişimi ile alakalı canım benimde bebek 1 hafta önden gidiyor bu sorun değil
Anonim1_ ArzuYenin hiç korkmayın benim kese ve bebek arasında 6 gün fark vardı ikiside ileri gidiyordu