Arkadaşlar detaylıya girdim cinsiyet kız 🥰olduğunu söyledi doktor insallah sağlıkla gelir ama bebegımın görüntüsüne bakınca erkek siması var babasına benziyor diye düşündüm 😀😀 tecrübeli anneler bebek doğunca da bu görüntüsüne benziyor mu cidden 😃yanı görüntüde ki gibi aynısı mı doğacak
