SHahanife Merhaba kızlar suyum geldi. Ama ağrılarım başlamadı şu an. Su geldikten sonra neler yapılmalı. Hastane 1.5 saat uzaklıkta şimdi yola çıktım.. dualarinizi beklerimm 🤲
Bsrabzkrt SHahanife inşallah çok kolay ve sağlıklı bir şekilde bebeğine kavuşursun canım huzel haberlerini bekliyoruz ☺️☺️
deletedmom43191 SHahanife hemen hastaneye gitmelisin su gelişi ihmal edilemeyecek bir konu bir avazda kurtul inşallah
Bebekayik SHahanife sağlıkla gelsin inşallah sakin ol bol bol dua et bebeğine kavuşmana çok az kaldı 😊