a_burcu_bur benimde 2 gündür prodoctor ile yaptim yine negatifti en ufak bir çizgi yoktu moralim bozuldu negatif kesin dedim dün baya fazla ev isi yaptım kaç gündür ev dağılmıştı baya işe koyuldum yemek yaptim ayaktaydim yoruldum. bugün yine test yaptım hemen cizgi çıkmadı 2 saat sonra bi baktım bu şekildeydi kuruma cizgisi midir anlamadım suyla ıslattım silik cizgi gitmedi. Benim 5.gun embriyosu olduğu icin bu güne kadar çıkması lazımdı diye düşünüyorum kurumadır diye hayal kurmak istemiyorum