Kızlar sabah 7de tuvalete kalkmıştım sonra yatağa geçtim böyle bişey gelecek gibi hissettim ayağa kalktım şiddetli bir akıntı geldi. İçinde minik kan gördüm. Nişan oldugunu düşündüm. Tekrar uyumaya çalıştım sancı başladı. Şuan kanlı akıntılar oluyor yani pembe akıntı diyeyim. Sancılarım var ama düzenli değil bazen 5 dkda bir bazen 10 dkda bir. Sizce bugün dogurur muyum sancılarım düzene girer miiii ?? 🥲🥲