Kızlar 16 haftalık hamileyim .
12 haftadan beri iç çamaşırımda damla damla su oluyor .
Aşırı katı akıntıda var .
Günde bir kez progeston kullanıyorum o yapmaz diye düşünüyorum.
Doktora gittim bununla ilgili acilen suyun gayet iyi şu gördüğün yerler su hep dedi.
İki gün öncede kontrolüm vardı .
Oda muayenesinde su ile ilgili bişey demedi .
Kontrol etti cinsiyet söyledi o kadar
Günde üç dört defa oluyor ve amniyon suyu sızanlarda varmış sanırım korkuyorum .
Başına gelen var mı.