Bana da yapıldı öncesinde ailede şeker var mı diye sordu yok deyince 50lik olandan yapti. Önce kan verdim sonra glukozu içtim bir saat sonra tekrar kan verdim 2. Kandan bir saat sonra tekrar kan verdim hepsi normal çıktı. Her ay zaten ayrica da seker değerime bakiyor önlem amaçlı.