Hilalsny Kızlar baby me yenidoğan bez kullanan var mı ? Ben ilk kızımda 3 ve 4 numara kullandım ama yenidoğanda hiç kullanmadım emin olamıyorum o yüzden kullanıp memnun kalan var mı ?
Oslemasel Hilalsny ben kullandım kuzum 2 yaşınd hala kullanıyorum. Memnunum ikinciye de onu kullanacağım. Yine de bez bebekten beneğe değişir diyorum
Oslemasel Begm_01 ilk günlerde sık değiştirdiğim için 6-8 arası gidiyordu. Bazen günde 10a çıkıyordu. Dene bi baktın pişik olmuyor. Alırsın 5-6 pakrt