Kızlar 22 haftalık hamileyim son 2 gündür kasıklarım ve belim ağrıyor galiba üşüttük ama yinede korkuyorum açama bişey ni oldu siye daha kontroluma 20 gün var şu an hiç ağrı yok akşamları oluyor kaşığına bıçak gibi saplanıyor 5 dk sonra geçiyor belim de bi giriyor bi çıkıyor ne yapsam acaba