Sclscl Doğum için çok iyi diyorlar fakat ben 2 li tarama için gittiğinde özge İşcan diye bir doktora gittim hiç mi hiç memnun kalmadım 1 deydi randevum bana yoğunum taramanı yapamam istersen Pazartesi gel sabahtan duruma göre bakarım dedi dalga geçer gibi bebeğe saniyelik baktı bıraktı benle beraber bir kadın daha vardı kadını muayene etmeden sadece idrar tahliline göre ilaç vermiş göndermiş kadın muayene etmicekmisiniz dediğinde ben seni muayene etmedim mi edeyim bari geç dedi ve kadında kist çıktı pekte iç açıcı bir anım yok tavsiye etmem 😄