Yesimustafa 40+1 haftaligim yarin kontrolüm var ama bugun yaklaşık 1 saattir lavabodan cikamiyorum ishallik var cok kötü. Basina gelen ? Bilen ? Var mi. Napabilirim
Gulcag Yesimustafa bende de var canım bu gece 40 olacağım Doğuma hazırlanıyor beden kusma da var hatta bende 😔 doktorum çok iyi diyor Doğuma hazırlanıyorsun korkma dedi yakın galiba hayırlısıyla alalım kucağımıza 🙏🏻
Kelebegimmm Ben daha yeniyim 2 gündğr bende de var.internetten baktım özellikle son haftalarda daha çok oluyor yazılmıştı
Yesimustafa Kelebegimmm evet internette oyle yazıyor doguma hazirlandigi icin bagirsak temizliği yaziyor endişe ettim biraz bugun ilk defa boyle oldu
Yesimustafa Gulcag mide bulantisi da vardi ama kusmadim lavaboya cikinca rahatladim biraz. Yalniz degilmisim o zaman.saolasin
Gulcag Kelebegimmm canım senin ki daha normal ilk 3 ay sadece kustum hiç bşy yiyemedim. Rahim genişliyor bebeğe adapte oluyor. İshal varsa ve geçiyorsa doktoruna söyle su kaybediyorsun. Kusmaların sabahsa mutlaka çubuk kraker beyaz leblebi ye bastırsın 😇
Gulcag Yesimustafa son zamanlar böyle maalesef ki. Yalnız değilsin canım ama mutlaka doktoruna söyle ihmal etme.
Kelebegimmm Gulcag kusma yok bazen midem bulanıyoru ama öylesine abartılı değil.ağzımda da çok kuruluk hiss ediyoum.normalde su içmeyş sevmem ama bu gğn 2 defa içtim)çok teşekkür ederin🤗
Gulcag Kelebegimmm suyu ihmal etme kuzum bol bol iç normal içemiyorsan içine limon elma nane vs koy yine de iç. Kusman yoksa çok güzel inşallah hiç olmaz 😇
Yesimustafa Acile gidip iskence cekmek istemedim yarin muayenem var mutlaka söylerim zaten . Saolun kızlar rahatladim 🤗
Gulcag Kelebegimmm ay saçmalama aşkım ne alaka 😒 ben grip oldum doktorum ılık su limon bal verdi bana 🙄 doktoruna sor sen limon ne yapacak benim halam bir kilo limon yerdi 🙈