14.haftadayız. Dün kontrolüm vardı doktorum folik asiti bırak multivitamine geçeceğiz dedi. Ben folik asit olarak i mom kullanıyordum. Reçeteyi alıp çıktım doktor bana yine i mom vermiş. İ mom hem folik asit hem multivitamin ama folik asitin fazla kullanımı gebelikte zararlı diye biliyorum. Herhangi bir bilginiz var mı kızlar? Tekrar gidip konuşmalı mıyım doktorla?