rabiayy Kızlaaaar doktora geldim, kan istedi. Rahim içi çok güzel dedi. Şimdi kanı verdim bekliyorum. Çok heyecanlıyım, umarım yükseliş olur güzel bir şekilde dua edin bana 🌸 156,6 çıkmıştı perşembe günü 😍🧿
Busrat_ rabiayy hayırlısı olsun canım Allah sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin kese göründü mü kaç haftalık
rabiayy Busrat_ henüz daha değil canım. 15,4 cm dedi bir şey için ama kese görünmedi beta o kadar yüksek değil zaten
Busrat_ rabiayy benimde oyle keşke görünmedi kanda çıktı ama Salı günü çağırdı gidicem yine bakalım görünecek mi 5 haftalık olmuş olacak son adet tarihime göre. Sağlıklı bir gebelik geçiririz umarım 🙏
rabiayy Rapunzelll6333 çok teşekkür ederim 🌸 evet inanılmaz bir uyku hali ve yorgunluk var. Bir de kasıklarımda ağrı