aybukee10 hamileliğimde bende de oluyordu, doktoruma sorduğumda o his uzun sürmüyorsa, ağrı, sancı, rahatsızlık hissi vermiyorsa korkma dedi, cidden öyleydi, doğum yapmama yakın kendisini kasmasıyla, o 20li haftalarda ki his birbirinden çok farklı, son haftamda kendini topladığında ayağa kalkmaya çalışırdım karnımın içi sızlardı, araba gidiyorsam vs nefesimi keserdi, yine doktorunuza danışın ama böyle değilse korkmayın ☺️