Bende rüyamda kaybettiğim bebeğimin mezarına gidiyorum önce ağlıyorum mezarın üstünde bişey yok sonradan bakıyorum mezarın üzerinde bir bebek canlı kucaklayıp babasına götürüyorum bak muhammedi getirdim diyorum eşimde yanına başka bir isim daha koyalım diyor ölen beneğin adını başka koyduk bu muhammed hiç aklımızda bile yoktu kime anlattıysam bir oğlun daha olacak adını muhammed koy dedi siz nasıl yorumlarsınız diye yazdım