Kızlar kimyasal nedir ? Ben ikizlere hamilə olduğumu öyrəndim ancaq biri 7biri 6 haftaydi və 6 hafta dün kaybettim. 7 hafta amma qayet güzel HCG 43000 oldu sizce doğru gebelik mi ?
Həmdə ağrılarım var kahve rengi akıntı geliyor doktor kaybettigimin lekesi olduğunu söylüyor