3 ay önce kürtaj oldum bebeğimin kalbi durdu şimdi baktım Sat göre 10 Ocak 4 haftalık hamileyim görünüyor sabah çok ağrıyla uyandım diğerinde de aşırı Ağrı ve kanamam olmuştu ilaçlarla durmuştum daha doktora da gitmedim korktum ağrıyla uyanınca ne tavsiye edersiniz kaybetmek istemiyorum bebeğimi