Zeynosumanne serumlarımdan bütün bakım malzemelerime maskelerime kadar her şeyi direk çöpe attım minik bir servet gitti🥲 ama artık içeriği temiz ürünlere dönmek istiyordum ilk hamileliğimde çokta başarılı olamadım 2.si bana bahane oldu. Bioderma atoderm nemlendirici kremi ve güneş kremini kullanıyorum, şampuanım ogx argan serisi duş jeli yerine sabun kullanıyorum. Makyaj çok sık yapan biri değilim ama zaten fondöten pudra ve rujumu Yves Rocher den daha yeni almıştım, ürünleri vegan, diğer ürünlerimin çoğu mac ve lancome bunları asla değiştiremem zaten sık kullanmıyorum bahanesine sığınıyorum 😂