Duyguboz 28 haftalık hamileyim ve sınıf öğretmeniyim. Bu hafta nöbetten düşmem lazım. Müdürüm 28. haftada olduğuma dair rapor istedi. Aile hekimliğinden rapor alınıyor mu? Bilginiz var mı?
Burjucan Duyguboz benim bildiğim Kasım Doğum doktorundan alacaksın hocam ben de 27 oldum bu hafta alsam mı almasam mı kararsızım
Duyguboz Sağlık ocağında takibimi yapan hemşireye sordum. Hastaneden almam gerektiğini söyledi. Randevu aldım yarın gidicem. Teşekkür ederim bu arada.
OgretmenEva Duyguboz merhaba hocam ben de sınıf öğretmeniyim ve 24. Haftada rapor alarak nöbetten muaf oldum. Raporun kadın doğum uzmanı tarafından onaylanması gerekiyor yoksa geçersiz diye biliyorum
Duyguboz OgretmenEva 24. haftada alınabildiğini bilmiyordum yönetmelikte hafta yazmıyor zaten doğuma 3 ay kala yazıyor. Kadın doğumdan aldım raporumu dün.