bkb35 Kızlar bugün ilk kez muayeneye gideceğim keseyi göreceğiz. Başka hangi testler yapılacak? Aç mı gitmeliyim bilgi verir misiniz?
deletedmom43191 bkb35 ilk gittiğinde kan alinmayabilir 7 8 haftada kan alınıyor diye hatırlıyorum aç tok fark etmiyor bulaşıcı hastalık varmi ona bakıyorlar bide tsh falan kontrol ediliyor o kan tahlilinde
momkrm19 bkb35 ben şimdi kontrolden çıktım kese ve yolk oluşmuş 5+3 ile uyumlu, ama bebeği göremedik ❤️🩹 2 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı
bkb35 momkrm19 ben de öyle gördüm bugün keseyi ama haftaya çağırdı yine doktor. O zaman göreceğiz inşallah 🙏🏼