Pamuk ya ne bilim doktorlar biraz moral bozucu konuşuyor verdiği ilaçları kullanmadigimi dahi iddia ediyorlar doktorluk olan herşeyde muhakkak önem verip uygularimda ama hep aynı değerde bir yükselme dahi yok düşüyor ama bu değerlerin üstüne bı tık dahi olsa yukselmiyo birazda canım buna sıkıldı