seyma281015 vala şunu diyim basit gibi görünebilir ama güneş ışınlarından normal insanlar bile korunması gerekiyor hele biz vücut geriliyor iki kat daha fazla maruz kalıyoruz ben cok gördüm müşterimde güneş yanıklarını hamilelikten kalan seyleri kuaförüm bu arada ordan biliyorum herkeste aynı olcak die bişide yok elbette ama olur ihtimalinide düşünmek zorundayım